Weerbericht

Vanochtend als eerste het weerbericht bekeken, nou ja, niet helemaal als eerste want mijn eerste gang is naar de koffieautomaat en dan met mijn kop koffie de weerpagina bekijken.

Al een week lang voorspellen de weermannen en vrouwen dat de winter eraan komt. Mij hoor je dan niet klagen. Ik ben een mens voor de koudere seizoenen, vroeg donker en kaarsjes aan, warme chocolademelk met een dot slagroom of gewoon lekker op de bank met een mooie quilt of een lekkere fleece deken op je schoot .

Stiekem droom ik dan van een witte kerst en wat zou het niet leuk zijn als je die dan door kan brengen in een echte Engelse cottage. Heerlijk zo wegdromen ………

Afbeelding

Dit bericht werd geplaatst in Seizoenen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Weerbericht

  1. Emmy Snijders - de Koning zegt:

    “lijkt op ons huis in Wales, nou ja -ons- Ma

Geef een reactie

