Wintershoekje

Terwijl de storm over ons land trekt en de winter in aankomst is heb ik een wintershoekje in de hal gemaakt.

Afbeelding

De slee en doorlopers (schaatsen) heb ik voor weinig bij een kringloopwinkel kunnen kopen. Die zullen wel gedacht hebben. Terwijl ik tussen de niet bruikbare winterspullen zat te snuffelen was een ander bezig haar “Marktplaats”-winkel te vullen. Super irritant: zij kocht alle bruikbare Noren, drie grote dozen vol en dat voor een habbekrats. Ik had hier een beetje moeite mee en dacht aan die mensen die hier moeten komen om schaatsen aan te schaffen. Voor het Goede doel: prima, maar ook iets om over na te denken als je iets van Marktplaats koopt.

Maar dit terzijde, ik vond een lekkere versleten en geroeste oude slee en schaatsen en mijn hoekje was snel gestyled.

Dit bericht werd geplaatst in Inrichting, Seizoenen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wintershoekje

  1. Emmy Snijders - de Koning zegt:

    Leuke binnenkomer, sfeervol !!

Geef een reactie

