Aanloop naar kerst 3

Vandaag mijn verzameling “kerstornamenten” nog eens bekeken. Inmiddels heb ik een grote curverdoos vol met allemaal dingen die ik prima kan gebruiken voor mijn muur-kerstboom. Het leuke van deze verzameling is dat al die dingen die je leuk vindt maar die niet in de kleurstelling van je kerstboom passen hier gebruikt kunnen worden.

Afbeelding

Op internet kwam ik begin van de zomer de foto tegen van deze muur-boom en wist meteen dat ik die zou gaan maken. Ik heb de boom op mijn Pinterest board gezet en inmiddels heb ik er 148 repins op gekregen en er komen er iedere dag nog bij. Ik ben benieuwd in hoeveel huiskamers de muur-kerstboom met de kerst te vinden zal zijn.

Dit bericht werd geplaatst in Kerst. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

