Aanloop naar de kerst

Deze “grijze” middag leende zich prima om eens te inventariseren wat we nog nodig hebben voor de kerst. Inmiddels is het moodboard gemaakt en weet ik precies wat ik nog wil en nodig heb, wel handig want in de winkels zie je zoveel leuke dingen en ben ik gauw geneigd ongemerkt af te wijken van dat wat ik eigenlijk wil; Wit, Grijs en Zink.

De Adventkalender, die ik al eerder beschreef, heeft een grijze lijst en achtergrond gekregen en inmiddels heb ik al aardig wat dingetjes verzameld om eraan te hangen. De kerstboomversiering zal alleen uit wit met zilver bestaan en verder een mooie witte schaal met schelpenzand en witte kaarsen met een mooie witte porceleinen hertenkop en eindelijk zullen ook mijn zinken waxinelichthuisjes een mooie plek krijgen.

De zinken huisjes zorgen iedere avond al voor gezellig licht en vanaf nu zal er heel langzaam steeds iets bijkomen om na het vertrek van Sinterklaas tot een mooi maar vooral gezellig geheel te komen.

Afbeelding

Dit bericht werd geplaatst in Kerst. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

