Adventskalender

Mijn verjaardag is achter de rug, de kaarten voor de “kerst” Lady’s Night zijn binnen en het echte voorbereiden van de kerst kan beginnen.

Na een hele zomer surfen over het internet barst ik van de ideeën voor Kerst 2012 Hier en daar heb ik al het nodige verzameld voor de kerst-metamorfose van ons huis.

Vandaag ben ik gestart met de adventskalender, een grote “oerlelijke” schilderijlijst is aan de achterzijde voorzien van een prikbord en het geheel is grijs geschilderd. Deze kerst zullen de kleuren grijs en wit overal in de woonkamer terug te vinden zijn.

Afbeelding

De tags zijn geknipt en voorzien van de cijfers 1 t/m 25, ik heb ze met klemmetjes vastgezet op het prikbord.

Nu kan ik kleine hangertjes gaan verzamelen om vanaf 1 december iedere dag een tag te voorzien van een hanger om uiteindelijk op 25 december te eindigen met een kerstboompje.

Als de adventskalender vol is zal ik een foto posten van het eindresultaat.

Aside | Dit bericht werd geplaatst in Kerst. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

